Posted by: azy a.k.a tjs | July 16, 2008

one Day acRoss norTh oF MaLaySia

WHEre it beginnnnn…..

12 July 2008 bersamaan dengan hari Sabtu.

  • wake up  early in the morning because its working saturday
  • after office hour..going back to Ipoh ( naik MyV NIk)
  • 5p.m reach Ipoh..meet schoolmate at KEdai Spec and gossip2 hot newz (amik wedding card member sebenarnya)
  • at night pergi giant (dipaksa surf internet tuk cari bahan assigment untuk girlfriend adik aku …aku plak jadi mangsa …)
  • late night teman CiK AzzA buat biskut chocolate chipppss…( biskut ni diorang  nak bawak balik KEdaH)
  • SebeLum TiDO ( aku masIh dalam dilemma…nak IKUT ker x family pegi kedah??….
  • Secret Recipe : http://www.joyofbaking.com/ChocolateChipCookies.html

13 July 2008 bersamaan hari ahad

  • bangun agak lambat….mak dh bising2 suh cepat kemas barang dan aku terus membuat keputusan folo diorang walaupun tiket bas dari kedah nak balik kl dah sold out
  • Dalam pukul 1sampai di politeknik tuanku sulatanah bahiyah kulim buat pertama kalinya.Settle hal urusan kolej adik(cik AZZa). Di sini aku sempat bergaduh dengan Pak GUARD asrama…hehhehe…(sebab2 gaduh..pak guard x bagi aku naik hostel adik aku…bukan buat ape pun, tolong adik aku angkat barang2 yg bertimbun…kesianler kat adik kite …ape ler pAK GUARD…)
  • Our journey diteruskan lagi. Next destination pekan changlun kedah tuk jenguk-jenguk tiket bas.Alhamdulillah ada satu tiket untuk aku yeayyeayyy.
  • Hati gumbira riang, perjalanan diteruskan ke PADANG BESAR Perlis..Shopping skit ape yang patut.Yang paling penting aku beli pulut tuk hari raya open house di kelana jaya. Tapi malang datang wrong timing, tengah bulan, duit pun dh kering.
  • Next stop, rumah kakak kat uitm arau…Mandi-manda sekejap, then pegi changlun balik tuk anta aku naik bas.
  • Tepat kul 10 malam aku naik bas 2 tingkat (1st time tu memang ku idamkan)

14 July 2008 bersamaan hari Isnin

  • Pukul 5 pagi reach Puduraya, duduk melangut tengok langit sampai LRT on(takut gak aku…bahaya2…sorang2 plak tu)
  • Pulang ke Kelana Jaya.
  • Pukul 7 bersiap plak nak pegi imegresin (buat passport)
  • Pukul 10 g breakfastt
  • Then tido sampai tak hengat dunia.

:: One daY Across norTH oF MalaYsiA::

Responses

  1. Lenkali habaq la nak pi padang besaq awai2..banyak barang bley pesan..

  2. btul! sokong ijat…yeay!

  3. wahai sahabat , aku dah habaq cik hude dah…jgn salah kan ku……
    ::hawa pulut tu tuk ko masak nnt time open house ::


Leave a Reply

Categories

