Posted by: azy a.k.a tjs | August 4, 2008

rIwaYatKu SeEKor KucinG

CaT LIfE…………..

Namaku Ronnie.Aku adalah anak hasil daripada persetubuhan campur. Ibuku GIRL seekor kucing persian dan bapaku entah si kucing jalanan.Aku seekor kucing yang sihat dan sangat gebu.

 

Ketika kecil aku sangat lincah bermain bola, mungkin disebabkan itu tuan aku memberi nama ROnnie (nama striker MU…x kan korang x kenal). Ke sana ke mari menjinjing bola menggunakan gigi dan kemudian menyepak entah kemana dan kemudian mengutip bola itu semula. Itulah perihal aku ketika kanak-kanak riang

Dalam usiaku meningkat dewasa, aku mula rase ingin mengawann…nafsuku menjadi-jadi.Abis adik tiriku kerjakan.Nama adik tiriku TOM. Juga seekor kucing persian yang terhasil dari persetubuhan yang dirancang. Tak cukup dengan adik tiriku aku pergi merayau-rayau di kawasan berhampiran rumah tuan aku (tempat itu digelar Siam oleh tuan aku) untuk mancari betina.Ikut nasib…kekadang dapat..kekadang tak dapat.Ini menyebabkan aku sering pulang ke rumah di waktu awal pagi.Walaubagaimanapun seluruh ahli keluarga tuan aku tetap menyayangi aku. (betapa gembiranya hidup seekor kucing yang disayangi tuannya….dibelaii..dimanja…diberi makan yang mewah….dimandi menggunakan shampoo khas untuk aku serta diberi vitamin setiap hujung minggu…..yang menakutkan ….tuan aku rajin bawak kucing-kucingnya ke klinik……untuk diberi suntikan).Pernah juga  aku tidak dapat menahan nafsuku….time tu adik tiriku baru lepas melahirkan 5 ekor anak (anak tu ..anak aku ler) dan aku terus “kerjakan” adik tiriku. Tengah asyik aku melayan…tetiba hinggap satu pukulan di atas badan aku. (tuan aku marahh kat aku…padan mukaa aku

Kini usia aku semakin meningkat.Aku semakin maachoooo dengan kegagahan dan kejantananku.Begitu banyak pengalaman aku. Entah berapa banyak betina yang menjadi mangsa aku. Entah berapa anak aku ada yang terhasil dengan persetubuhan kucing jalanan.

Sekarang aku terlantar sakit akibat bergaduh dengan sekumpulan kucing jalanan (jeles seBab aku macho ler tu). Aku dikurung oleh tuan aku.Sedihnya hidup di dalam sangkar.Aku dibawa ke klinik. Dipaksa makan ubat…arrrghhhh….Tapi bila aku mendengar suara tuan aku menyuruh aku memakan ubat.Pilunya hati ini.Terharu aku, rasa nak mengalir air mata.Sayangnya tuan aku kat aku walaupun keadaan aku sangat tenat. BERTUAHNYA AKU!!!!!

Responses

  1. Rooney playboy..sian dia sakit. Ni tuan dia x jaga dia la neh… Takut ar tgk leher dia…ish ish..parah seh

  2. haha.sumpah lawak gile.lucah pun ada nie.sex bebas

  3. suatumasa- roni semakin semakin sembuh dahh…tuan dier jaga tuhh…

    nazuwan-lawak?ini base on true story tauu…x caye tnya tuan dia….hehhehehe


Leave a Reply

Categories

