Posted by: azy a.k.a tjs | August 11, 2008

AKu koMen di sini Untuk ENtry KISAH KASIH KAMU…cIK jA SiLa BAca

Komen untuk KISAH KASIH KAMU hasil nukilan cik Ja.

Aku amat tertarik dengan entry cik Ja KISAH KASIH KAMU.Siap ade part 1 , part 2 and part 3.What a sad love story which is based on true story.

 

Macam citera cinta. Elemen-elemen percintaan yang agak berbeda sekali.Mungkin korang-korang yang baca entry ini pun x dapat selesaikan problem ‘si gadis’. Hanya ‘lelaki ini’ yang dapat merungkaikan bukti yang telah ada. Aku agak kagum jugak dengan kisah silam si gadis serta apa yang telah berlaku, (ko memang berani amik risiko dan berjiwa kental) but as HAwa said “high risk high return” but “high risk high failure” walaupun pun sudah pasti ramai lagi jejaka yang sentiasa inginkan kamu.Di sini menunjukkan mungkin ada sesuatu yang berbeda mengenai lelaki ini sehingga berjaya membuat si gadis kembali tersenyum dan boleh bersabar dengan perhubungan jarak jauh.Percayalah wahai lelaki, aku jugak sependapat dengan Cik ja, semua gadis akan berperasaan yang sama.

 

Timbul persoalan mengapakah kau lelaki memberi harapan kepada si gadis? Adakah sekadar pelepas sepimu?Bagi aku korang berdua memang pelepas sepi, bezanya lelaki ini hanya perlu ketika sepi tetapi bagi si gadis mungkin hatinya sudah terubat.Kau lelaki memang  bijak berkata-kata walaupun tidak pernah menyatakan apa-apa tapi mampu membuat hati si gadis meruntun riang. Aku juga tidak salahkan lelaki ini,mungkin ini sudah ditakdirkan.Terima kasih jugalah kepada kau lelaki yang berjaya membuang kisah silam si gadis.Wow hebat kan lelaki ini, kau xnak try ngorat aku ker?? ihihihiks…..

 

Dari apa yang ditulis, aku rasa si gadis sudah menunjukkan dier sukakan lelaki ini.Adakah korang-korang (orang lelaki) tidak boleh mengesan seseorang suka akan dirimu?? Itulah persoalannya.

 

Lelaki ini, berhentilah memberi harapan.

 

Si gadis, lalalalalalalal “aku berhenti berharap, dan menunggu datang gelap, sampai nanti suatu saat, x ada cinta ku dapat” lallalalal.Tapi ko boleh jer dapat dari kumbang lain…hehheheh….

 

Cik ja, if this story have another season…PLEASE UPDATE in your blog.

 

CINTA ITU INDAH

CINTA ITU DERITA

CINTA ITU……….ohhhh…terlalu subjektif untuk diperkatakan.

Responses

  1. Lelaki itu jangan ngorat aku okay!!. Aku xnak. Serius aku taknak.Buat apa bagi aku feeling yang indah, bagus2, macam2. tapi bile kau suka orang lain, kau tinggalkan aku. Selamber punya lelaki.

    Jika ada season seterusnya, aku update!

  2. hahaha..cik ja semmg nye sudah berjiwa kental…bagus2…

    4me…laki sememang nye sweet talker. yes not all tp hampir kesemua nye..erm…bg gadis tersebut…berhenti lah berharap..di harap kn mimpi ngeri ini dpt mengejutkn dia dr tido…gapai la angan indah yg lg 1 yg sedang terapung2 di awang2an…grap it b4 it’s too late..

    🙂

  3. gapaikanla tangan ku kembali
    dan jangan kau biarkan hati ini sendiri
    telah ku akui agungnya cinta mu ini
    telah kusedari siapa diri ini…

    buat si gadis, make sure suatu ari nanti si jejaka itu akan bagi lagu ni buat kamu….
    hahahaha

  4. ohh yer, gue terima pertanyaan mcm mana kalau si gadis cair bila in case suatu hari nnti si jejaka alam maya menyampaikan lagu tersebut diatas…
    buat si gadis, although it’s nice to hear, nice to feel n nice to have…the past is always the past…

    i have to admit , kalau dah jodoh tak kemana…

    but when sumone is good enuf actually standing in front of u, dun let it go…ok darling?

  5. helloo si gadis…jika kau baca ini…
    aku tahu kau dalam dilema….
    aku pun begitu jua…..
    hehhehehe…..

  6. wah…….berat gile citer nie.hmm..keliru..sukar gak nak beri jwapan nie..laki tue cam salah gak..sukar2.kena pk dalam skit nie

  7. nazu: memang berat kan kes ni…kene suh si gadis pk dalam2 ni.

    ps:adakah anda masih terbatuk-batuk lagi?hehheheheh


Leave a Reply

Categories

