Posted by: azy a.k.a tjs | October 8, 2008

beRape korang dapat Duit Raya Ketika Umur 25 tahun???

Kutipan duit raya

Tahun ni umur aku 25tahun. Tak sangka aku pun dapat duit raya gak macam budak-budak.

1. Azalah** RM 15 hengget

2. Liya** RM 20 hengget

3. Tajul** RM 3 hengget

4. Faizal** RM 10 hengget

So hasil kutipan pada umur 25tahun RM 48 hengget…amacam ok tak?

Korang yang umur-umur 25tahun dapat berapa hengget???

Boleh beli kete x dengan duit raya tu???

Advertisements

Responses

  1. 480 rgt,,pakcik kayo ~~~~~

  2. boleh pau belanje roti canai 1!!!!!!!

  3. setakat ni hasil kutipan 310 hengget..makcik kurang kayo dari pakcik kayo kat atas tuh.

  4. formally gue dpt rm160..informaly gue dpt bath2000..hehehe…tp still xdpt nk menandingi pkcik kayo kt atas tu gak…

  5. aku rase pakcik kayo kene belanje kite semua…….yeahhh
    pakcik kayo bile agak nyer tu?

  6. gile umur 25 dpt duit raye..ke korg pow org2 tua ke budak2 ni??seyes ke…adik aku umur 20 masih blaja dpt 1K…tp mase umur aku 20tahun dpt 300 je..mmg berbeda…jeles tul aku..

  7. NANA..ko tak tulis pon aku bg ko coins raye gak kan..kurang asam..ko pow aku rupenye!!cisss!!

  8. sowi2 ..aku terlupa nk letak…aku dapat 1dirhammm
    aku tulis yg RM jerr…ni malaysia beb…bukan dubaiii….duit ko x lakuu….hehheheh


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: