Posted by: azy a.k.a tjs | November 5, 2008

MondaY nite-Extra

MonDay NitE…

 

Pernahkah anda berdating sesama jantina??aku biase jer…memamg rutin hidup pun.Fullstop.

 

Tak kan ade orang salah sangka kot..Kolot seh…Aku tetap ade kekasih hati yang berlainan jantina.

 

Skang baru masuk cite pasal monday nite. Tanpa dirancang semua housemate aku ade OT tmbahan…siot jer kene tinggal sorang. tak boleh blah betul ler.

 

Elia : Outstation sarawak One week

 

Ijat: Class until 10Malam (ko clas mlm ker??? kupu2 malam??..gurau aja yer)

 

HUde: Gedik pegi MaiN FutSaL.

 

AKu pun mula lah membelek-belek handphone aku.Siapakah yang bakal menjadi mangsa pertama?? SUdah pasti KAU KeKAsih…hehhehe…tapi malang sehhhhh…..Kekasih buzy…x boleh blah betul ler…..APe yang kau buat sampai kul 5 pagi kat ofis?? AKu dah tahu jawapannyer…TENUNG LApTOP…kerja rajin-rajin yer…

 

AKu pun beralih kerrr??? Mangsa kedua..Siapa lagi kalu bukan KAU Agent ,anta jer msg…terus on…bagus-bagus. SO kiteorang lepak kat kedai ili’s….ni kedai fav ijat.Boleh ler layan sekali sekala.

 

03112008594

Gambar cilok kat blog HAWA

 

P/S: Kau Kekasih hati later on kene recover balik ekkk…ape kes x leh teman awek ni..ish..ishh…KAu Agent…muahhhhhh..thanks beb temankan aku…KAu AgenT memang superbbbbbbbb beb……

P/S/S: AgenT Pun AgenT  lah………layannnnnnn….

Responses

  1. kopitiam tu kat mana?
    apesal aku x tau pun??

  2. ish..ape plak xtau….kata fav place…hoho..nana curi gmbr aku!!!! :p

  3. suatumasa: ko selalu pegi ler …kite pun pernah berdating berdua kat situ…kedai kopitiam hujung tu ler beb…

    hawa: sowi ler ekk..curi gambar..ggegegge….

  4. Besabarla kekasih ku…aku bekerja mencari rezeki untuk kita berdua dan anak2 yang bakal ada….

  5. 4 faizalnayan

    Besabarla kekasih ku…aku bekerja mencari rezeki untuk kita berdua dan anak2 yang bakal ada….

    WOW…dasatnye statement..aahla nana..sabar la..dier carik rezki tu…

  6. errkkk..komen nana..komen…wakakkaaa..

  7. hawa: aku x terkomen sebenarnya…

    jazminn: ponat gak kene bersabar nihhhh sebenarnya…

    Faizalnayan: setakat ni masih mampu bersabar…nnt pandai2 ler yer kekasih………hehhehe….maybe perlu mantapkan skill pujuk memujuk…aahahahks


Leave a Reply

Categories

