Posted by: azy a.k.a tjs | March 12, 2009

HAna YOri DanGO vs MEteor GarDen vs BOys OveR FloWErs

Aku angau tengok cerita ni.Semua pun pasal love.Aduh jiwang bangat nih.Tapi this story memang menarik. Semua version pun tetap menarik minat aku untuk layan cerita ni.Tajuk asal Hana yori dango cerita animasi jepun yang dilakonkan dalam watak sebenar.

 

hanayoridango

 

This story budak-budak laki pun layan gak.Especialy student Jepun.Cite ni  member aku yang study kat Jepun yang suggest suruh layan.Tapi mostly layan animasi punye sebab ada bab-bab 18sx sikit.Tapi aku tetap suka version Jepun.Dalam story ni actually watak utama ada 3 orang-Hanazawa Rui-Deomoji-Makino.Kekasih macam Hanazawa Rui @ Putera Mata Guli memang best kalu dapat.Tapi mostly korang-korang yang layan cerita mesti suka watak Deomoji.Aku tak suka sangat mungkin sebab dia seorang yang garang tapi cinta dia pada Makino memang sepenuh hati.

 

hana-yori-dango

 

SIAPA PILIHAN ANDA??

HANAZAWA RUI

OR

DEOMOJI

Responses

  1. confirm la deomoji…………
    rui 2 jiwang,,,, hahahahah

  2. aku ske goojunpyo

  3. adk kome:Rui pun baik gakk…romantikk gituu

    nanaera: junpyo tu deomoji ler…hmm..semua pun suke deomojiiii….


Leave a Reply

Categories

