Posted by: azy a.k.a tjs | March 28, 2009

Jeli kokteL CasTarD..Siapa MaU ?????

Jenuh aku berfikir apa yang paling sesuai untuk diberi kepada kekasih gelapku

Dan tiba-tiba….time takde keje kat ofiss…datang lah idea ini…JELI KOKTEL CASTARD….

So time lunch hour aku terus beli bahan-bahan yang diperlukan.

bahan-bahan yang diperlukan

serbuk jeli~susu lemak berkrim~tepung castard~susu cair~koktel~nata de coco~gula~mix fruit

CaRa-CaRa PembuataN JeLi KokTel CastaRD

 

Susun Bekas-BekasMasukkan KOKteL & Nata De coco ke dalaM manGkukmasaK SerBuk Jeli..MASUKkan GuLa & Kordial Secukup RAsa

masukkan jeli yang sudah dimasak ke dalam bekas-bekas COmeIMAsukkan KokTeL ke Dalam BeKAs yg BErisi JeLIDibiaRKan SejuK

masaK SUsu lemAK BerKrim & SUSU Cair..masukkan casTarDmasukkan castard Ke dALam jeli yang dah keras tuuu....TabuR Mix FruiT

 

HASIL NYAA…………………………..

 

dscn5953

 

 

P/S: Kalu nak sedap lagi…sejukkan dulu dalam peti ais sebelum makan…

P/S/S: Sesiapa nak order pun boleh : mapoa_na@yahoo.com and gambar diambil oleh saiful NAng..ehhh ssilapp nina nang….so kalu korang perlukan photographer yang baru setahun jagung ni….email gua pun boleh…

Responses

  1. Hawa makan sebekas tanpa jemput kawan-kawan makan sama.(kawan-kawan termasuk saya)..dia makan sorang-sorang walaupun saya ada di depan dia masa tu.

    Nampak macam sedap.Dan ternyata sedap sebab Hawa tak ajak (^_^”)

    Ulang tahun saya yang ke dua puluh enam, boleh buat untuk saya pula.

  2. aku sempat cilok skit, tu pun aku minta..dia tak offer pn..hehehehe

  3. aku pun sama mcm elle ckp..wat muke x malu jer len kali yer cik suatu masa..
    cik hawa tu mkn jer..if sedap ORDER lerrr…nk koktel..nk koktel!!!

  4. suatumasa:hawa rembat sesorang???dasatt nyer…bule je buat kalu aku rajin…hhoho

    elia: aku ade ajak ko makan ler…lepas siap ko terus makann kann…ish..ish…

    huda:ko bijak ek..rembat terus jer…hehehhe…

    to all: ape kate korang plak buat tuk aku…..


Leave a Reply

Categories

